Sfeervol Vergaderen in Hartje Breda

Ongedwongen vergaderruimte in Breda, Noord Brabant 5 / 5 (2 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Feest
  • Breda, Noord Brabant
  • 6 - 160 personen
  • €€
  • Vlakbij snelweg, Vlakbij OV
  • Eigentijds, Huiselijk
  • WIFI, Internet, LCD/TV scherm, Geluidsversterking, Microfoon

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Kerstactie: Rondom de kerst kun je bij de locatie terecht voor een walking dinner voor maar €35,- p.p.!

Op zoek naar een sfeervolle, moderne vergaderlocatie die ook nog eens centraal ligt? Deze vergaderruimte bevindt zich midden in Breda, in een monumentaal pand aan de Schoolstraat. Tijdens een vergadering, receptie, brainstorm, workshop of training in de chique huiskamersfeer van deze vergaderlocatie zul je zeker tot inspirerende inzichten komen. De inrichting laat zich het beste omschrijven als modern, luxueus, warm en licht.

Deze centrale vergaderlocatie staat bekend om haar lekkere eten en drinken. Ook wordt er hier veel waarde gehecht aan gastvrijheid. Er is een uitgebreide keus aan heerlijke hapjes en drankjes, zodat je zeker geen honger hoeft te hebben tijdens je zakelijke bijeenkomst!

Mogelijkheden

Op zoek naar een sfeervolle, moderne vergaderlocatie die ook nog eens centraal ligt? Deze vergaderruimte bevindt zich midden in Breda, in een monumentaal pand aan de Schoolstraat. Deze vergaderlocatie opent graag haar deuren voor je, zowel als je met een intiem groepje komt vergaderen als wanneer je met een grote groep collega’s komt! Er is hier namelijk ruimte voor minimaal 6 en maximaal 150 personen.

Er zijn hier twee vergaderruimtes beschikbaar, De Grote Zaal (maximaal 100 personen) en De Kleine Zaal (maximaal 50 personen). Beiden hebben hun eigen capaciteit en bijzonderheden, en natuurlijk zijn ze ook samen te huur. Er zijn meerdere opstellingen mogelijk per zaal, het locatiepersoneel regelt graag de gewenste opstelling voor je.

Bekijk op kaart

Activiteiten

Op deze vergaderlocatie zijn genoeg leuke dingen te doen! Als je je zakelijke bijeenkomst even wilt onderbreken, kun je zo Breda in voor een mooie wandeling door de stad. Bovendien verzorgt de locatie een aantal leuke workshops, waarbij je je collega’s beter zult leren kennen. Wil je hier meer over weten? Geef het aan bij de opmerkingen tijdens het afronden van je reservering.

2 reviews en 2 beoordelingen 5 / 5

Service
5 / 5
Sfeer
5 / 5
Catering
5 / 5

Schrijf een review!

Ruimtes

Openingstijden & Dagdelen

Deze bijzondere vergaderlocatie is alle dagen van de week geopend voor reserveringen. 

  • Ruimtes De Grote Zaal

    De Grote Zaal

    De Grote Zaal is een modern ingerichte ruimte die een warme sfeer uitstraalt. Door de grote hoeveelheid lichtinval is het hier prettig werken. Je kunt hier terecht met grotere groepen met maximum van 100 personen. Er zijn veel verschillende opstellingen mogelijk. Je kunt je voorkeur opgeven bij je reservering, dan zorgt het locatiepersoneel graag dat alles in orde is!

    Opstelling lunch/diner: maximaal 60 personen | Opstelling buffet: maximaal 80 personen | Receptieopstelling: maximaal 100 personen | Cabaretopstelling: maximaal 60 personen | Carreopstelling: maximaal 40 personen | Schoolopstelling: maximaal 36 personen | Theateropstelling: maximaal 60 personen.

    Capaciteit: 6-100 personen

  • Ruimtes De Kleine Zaal

    De Kleine Zaal

    Ook De Kleine Zaal is een zeer sfeervolle, moderne vergaderruimte met veel lichtinval. Hij is een stukje kleiner dan De Grote Zaal; je kunt er met een select groepje van 6 collega’s al terecht. Er passen maximaal 50 personen in, en ook hier zijn verschillende opstellingen mogelijk.

    Opstelling lunch/diner: maximaal 25 personen | Opstelling buffet: maximaal 30 personen | Receptieopstelling: maximaal 50 personen | Cabaretopstelling: maximaal 30 personen | Carréopstelling: maximaal 20 personen | Schoolopstelling: maximaal 18 personen | Theateropstelling: maximaal 30 personen.

    Capaciteit: 6-50 personen

  • Ruimtes Ons kroegje

    Ons kroegje

    Dit originele concept bestaat uit een goed gevulde bar, een computer vol met hits en je collega als barman of -vrouw! Na je vergadering of brainstormsessie kan je meteen door de kroeg in, die grenst aan de Grote zaal. Geniet van een lekker zelfgetapt biertje en bouw samen met je collega's een feestje in je eigen privé kroeg. Omdat je jezelf voorziet van een lekker drankje ben je hier een stuk voordeliger uit. 

    De prijs is een vanaf prijs. Extra drankjes worden berekend op basis van nacalculatie.

    Capaciteit: 0-30 personen

Arrangementen

 

4 uurs-arrangement

€22,50 p.p.


Dit 4 uur durende arrangement is te boeken vanaf 6 personen. Inclusief zijn de zaalhuur, onbeperkt gebruik van Nespresso à la carte, diverse soorten thee, ijswater, fruitschaal, flipover met stiften, blocnotes, pennen en bureaubenodigdheden, 60 inch LED-scherm en wifi. Verder staat er standaard een frisdrankenbuffet in de zalen. Als je hier gebruik van wilt maken, betaal je de verbruikte frisdranken op nacalculatie.



8 uurs-arrangement

€39,50 p.p.


Dit 8 uur durende arrangement is te boeken vanaf 6 personen. Inclusief zijn de zaalhuur, onbeperkt gebruik van Nespresso à la carte, diverse soorten thee, ijswater, fruitschaal, flipover met stiften, blocnotes, pennen en bureaubenodigdheden, 60 inch LED-scherm en wifi. Verder zijn een heerlijke lunch in buffetvorm en een middagsnack inbegrepen. Ook staat er standaard een frisdrankenbuffet in de zalen. Als je hier gebruik van wilt maken, betaal je de verbruikte frisdranken op nacalculatie.



12 uurs-arrangement

€67,50 p.p.


Dit 12 uur durende arrangement is te boeken vanaf 6 personen. Inclusief zijn de zaalhuur, onbeperkt gebruik van Nespresso à la carte, diverse soorten thee, ijswater, fruitschaal, flipover met stiften, blocnotes, pennen en bureaubenodigdheden, 60 inch LED-scherm en wifi. Verder zijn een heerlijke lunch in buffetvorm, een middagsnack en een driegangen diner inbegrepen. Ook staat er standaard een frisdrankenbuffet in de zalen. Als je hier gebruik van wilt maken, betaal je de verbruikte frisdranken op nacalculatie.



Hapjes & drankjes

Deze vergaderlocatie, die bekend staat om haar lekkere eten en drinken, zorgt er graag voor dat het je aan niets ontbreekt tijdens je vergadering! Je kunt de hapjes en drankjes los bij de zaalhuur boeken, maar er zijn ook arrangementen beschikbaar waar alles bij inbegrepen zit.

  • Kerstactie: Walking dinner

    Alleen rondom de kerst kun je bij de locatie terecht voor een walking dinner voor maar €35 per persoon.

    €35,00 p.p.

  • Ontbijt

    Ontbijt met yogurt en cereals, diverse soorten brood, vleeswaren, hartig en zoet beleg, gekookt ei, fruitschaal, verse jus d’orange, melk, karnemelk, onbeperkt gebruik van Nespresso à la carte, diverse soorten thee. 

    €10,50 p.p.

  • Lunch

    Vanaf 6 personen bestaande uit: Soep van de dag, fruitsalade, diverse soorten harde en zachte broodjes, mini krentenbol, luxe hartig en zoet beleg, zoals Filet American, tonijnsalade, eiersalade, Serranoham, Ambachtelijke kroket, verse jus d’orange, melk, karnemelk, onbeperkt gebruik van Nespresso à la carte, diverse soorten thee. De prijs is een vanafprijs.

    €14,50 p.p.

  • High Tea

    Scones, muffins, clotted cream & jam, bonbons, sandwiches, mini quiche, american pancakes, onbeperkt diverse soorten thee.

    €15,00 p.p.

  • Borrelplateau warm

    Bitterbal, mini loempia, kaastengel, gamba staartje, gehaktballetje.

    €4,50 p.p.

  • Borrelplateau koud

    Gemarineerde olijven, kaas, worst, nootjes.

    €4,00 p.p.

  • Drankarrangement 2 uur

    Bier, huiswijnen, Hollands gedistilleerd, frisdranken en vruchtensappen.

    €15,00 p.p.

  • Drankarrangement 4 uur

    Bier, huiswijnen, Hollands gedistilleerd, frisdranken en vruchtensappen.

    €27,50 p.p.

Faciliteiten

Het locatiepersoneel zorgt er graag voor dat je alle technische faciliteiten tot je beschikking hebt, zodat je zakelijke bijeenkomst vlekkeloos kan verlopen.

  • Flipover met papier en stiften

    €20,00 p.s.

  • Kantelbaar whiteboard met stiften

    €30,00 p.s.

  • 60 inch LED-scherm

    €50,00 p.s.

  • Geluidsinstallatie

    €47,50 p.s.

  • DVD speler

    €22,50 p.s.

  • Kopieën

    €0,10 p.s.

Extra's

  • Cocktail Workshop

    In twee uur tijd stoomt onze professionele cocktailbartender je klaar om de perfecte cocktail te maken! Je leert verschillende traditionele maar ook actuele cocktails te bereiden om ze natuurlijk daarna gezellig samen op te drinken.

    Shaken, stirren, blenden of strainen? Mojito, Mai-Tai, Jellyfish of Cosmopolitan? Al deze dingen komen aan bod bij de Go Coco cocktailworkshop. Plezier, interessante informatie, interactie en verrukkelijke cocktails vormen samen de perfecte mix voor een geslaagd uitje!

    Duur: 2 uur

    Vanaf 6 personen.

    €30,00 p.p.

  • Salsa Workshop

    Lekker swingen gedurende een 1,5 durende workshop. Onder professionele begeleiding leer je de belangrijkste salsamoves!

    Duur: 1,5 uur

    Vanaf 14 personen

    €27,50 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

De locatie bevindt zich midden in het centrum van Breda, aan de Schoolstraat. De perfecte uitvalsbasis dus als je als onderbreking op je bijeenkomst Breda wilt verkennen!

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren