Multifunctioneel Design Congrescentrum

Vergaderen, borrelen, teambuilden en trainen in een grote of kleine groep, met of zonder overnachting in Zwolle 0 / 5 (0 )

  • Vergadering, Brainstorm, Training, Presentatie, Plenair, Borrel & Ontvangst, Private Dining, Teambuilding, Conferentie, Meerdaagse met Overnachting, Feest
  • Zwolle, Overijssel
  • 28 ruimtes
  • 2 - 2000 personen
  • €€
  • 125 slaapkamers
  • Vlakbij snelweg, Vlakbij OV
  • Zakelijk, Design/Modern, Eigentijds
  • WIFI, Internet

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

......

Mogelijkheden

Dit moderne congrescentrum met zijn designinrichting is ideaal voor zowel klein- als grootschalige bijeenkomsten, vergaderingen, trainingen en workshops, maar door zijn bijzondere designinterieur is het ook een toplocatie voor een spetterende borrel of receptie.

Je kunt er terecht voor een middagje vergaderen of een meerdaagse bijeenkomst, vanaf 2 tot maar liefst 2000 personen. In totaal zijn er 28 vergaderruimtes beschikbaar, elk met zijn eigen capaciteit en mogelijkheden.

Overnachten

Wil je je bijeenkomst uitbreiden naar meerdere dagen? Ook dit is mogelijk: je kunt hier heerlijk blijven overnachten in het hotel dat bij het congrescentrum hoort. Er zijn 125 kamers beschikbaar, waarvan één- en tweepersoonskamers. De kamers zijn modern en luxe ingericht en de voorzieningen in het hotel zijn uitstekend. En ben je een echte voetballiefhebber? Dan kan je kiezen voor een kamer met uitzicht op de middenstip!

Bekijk op kaart

Activiteiten

Op deze grootschalige maar sfeervolle vergaderlocatie is genoeg te ondernemen! Geniet bijvoorbeeld van een drankje in de bar of bekijk het stadion door middel van een rondleiding. 

Schrijf een review!

Ruimtes

Deze grootschalige maar sfeervolle vergaderlocatie heeft maar liefst 28 vergaderruimtes tot zijn beschikking, zodat er altijd wel een passende zaal te vinden is! Hieronder een greep uit de mogelijkheden, maar na je reservering of optieaanvraag kun je natuurlijk altijd nog met de locatiehouders overleggen over welke zaal het beste bij jouw bijeenkomst past.

De ruimtes zijn zowel los als in combinatie met een arrangement te reserveren. Bij een arrangement is gebruik van materialen, hapjes, drankjes en eventueel een overnachting al inbegrepen.

Openingstijden & Dagdelen

Deze vergaderlocatie is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 18.00 uur.

  • Business Lounge of Executive Lounge

    Deze twee lounges zijn de grootste vergaderruimtes op de locatie en zijn geschikt voor maximaal 500 personen. Verschillende opstellingen zijn mogelijk.

    Theater     250 personen
    Cabaret     150 personen
    U-Vorm     70 personen
    Carre         76 personen
    Diner         200 personen
    Receptie   500 personen

    Capaciteit: 2-500 personen

  • Classic Lounge

    Deze lounge is kleiner dan de voorgaande en is geschikt voor maximaal 150 personen. Verschillende opstellingen zijn mogelijk.

    Theater     20 personen
    Cabaret     16 personen
    U-Vorm     20 personen
    Carre         20 personen
    Diner         130 personen
    Receptie   150 personen

    Capaciteit: 2-150 personen

  • Skybox 1 t/m 6

    Er zijn verschillende skyboxen beschikbaar met een capaciteit van maximaal 40 personen bij een receptie. Er zijn verschillende opstellingen mogelijk (de opstellingen en prijzen zijn voor de grootste skyboxen, er zijn ook kleinere skyboxen beschikbaar met een iets lagere prijs en capaciteit).

    Theater     30 personen
    Cabaret     25 personen
    U-Vorm     20 personen
    Carre         25 personen
    Diner         20 personen
    Receptie   40 personen

    Capaciteit: 2-40 personen

  • Meetingrooms

    Deze verschillende meetingrooms zijn uitermate geschikt voor kleinere besprekingen, bijeenkomsten, vergaderingen en trainingen. Er zijn verschillende meetingrooms beschikbaar, die ook in capaciteit en mogelijkheden van elkaar verschillen. De meetingrooms kunnen ook samengevoegd worden tot superrooms om zo een grotere capaciteit te creeëren.

    De minimale capaciteit van de meetingrooms is 20 personen in theateropstelling, 14 personen in cabaretopstelling en 14 personen in u-vormopstelling, maar er zijn ook meetingrooms met een capaciteit van 40, 50 of 56 personen. 

    Capaciteit: 2-56 personen

  • Het Centrale Plein

    Het is ook mogelijk om het plein waar alle zalen aan grenzen te huren. Er zijn dan twee verdiepingen beschikbaar, die apart of gezamenlijk gehuurd kunnen worden. Het is ook mogelijk om het gehele evenementencentrum af te huren.

    Huur je het centrale plein, dan kun je daar met maximaal 2000 man terecht. Er zijn verschillende opstellingen mogelijk:

    Theater: 600 personen
    Cabaret: 200 personen
    U-vorm: 800 personen
    Receptie: 2000 personen.

    Capaciteit: 2-2000 personen

Arrangementen

 

4-uurs arrangement

€30,00 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen



4-uurs arrangement met lunch

€47,50 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet.



8-uurs arrangement

€94,00 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-Gangen Chefs Diner.



12-uurs arrangement

€103,50 p.p.


  • Zaalhuur
  • Koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Fruitspies
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner 



24-uurs arrangement

€215,00 p.p.


  • 1 dag zaalhuur
  • 1 dagen koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • Keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • Candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • Fruitbreak
  • Beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • Uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner
  • Uitgebreid ontbijt buffet
  • Overnachting in een comfort kamer.



32-uurs arrangement

€277,50 p.p.


  • 2 dagen zaalhuur
  • 2 dagen koffie, thee, ijswater  & frisdranken
  • 2x keuze uit diverse patisserie & zoetigheden
  • 2 x candybar (Mars, Twix, Snicker & Nuts)
  • 2x fruitsbreak
  • 2 dagen beamer, scherm, flipover  en Wifi
  • Mints, notitieblokken en pennen
  • 2x  een uitgebreid broodjesbuffet bestaande uit diverse luxe
  • Besmeerde broodjes
  • 3-gangen chefs diner
  • Uitgebreid ontbijt buffet
  • Overnachting in een comfort kamer.



Hapjes & drankjes

De vergaderlocatie beschikt over een uitstekend restaurant en goed personeel, dus over de hapjes en drankjes hoef jij je geen zorgen te maken! Hieronder een greep uit de menukaart, maar uiteraard is er meer mogelijk in overleg met de locatiehouders.

Heb je een arrangement geboekt onder 'ruimtes'? Dan zijn daar al hapjes en drankjes bij inbegrepen.

  • Sweet meet break

    • Mini muffin chocolade
    • Mini muffin vanille
    • Soesjes
    • Patisserie van aardbei,
    • Patisserie van karamel
    • Patisserie van framboos

    €5,50 p.p.

  • The healthy break

    • Vruchtensappen
    • Smoothies
    • Fruitsalades

    €6,50 p.p.

  • The hot break

    • Soep
    • Een warme snack (bijvoorbeeld een saucijzenbroodje, een kroket of een mini hamburger)

    €6,50 p.p.

  • Tailer made break

    Zoete of hartige hapjes in de stijlen en kleuren van jouw bedrijf, eventueel met logo!

    €7,50 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Brons

    €4,50 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Zilver

    €6,50 p.p.

  • Borrelhapjesarrangement Goud

    €8,50 p.p.

Faciliteiten

Deze vergaderlocatie is van alle moderne gemakken voorzien, ook technische faciliteiten zijn geen probleem! Alle ruimtes zijn voorzien van de moderne audiovisuele apparatuur en je kunt gratis gebruikmaken van WIFI.

Heb je een arrangement geboekt onder 'ruimtes'? Dan zijn daar al technische faciliteiten bij inbegrepen.

  • Beamer

    €55,00 p.s.

  • Projectiescherm of flatscreen

    €61,50 p.s.

  • Beamer en projectiescherm Centrale Plein

    €600,00 p.s.

  • Flip-over met stiften

    €28,00 p.s.

  • Laptop

    €65,00 p.s.

  • Geluidsset

    • Geluidsset tot 50 personen                               € 105,-
    • Geluidsset van 50 tot 100 personen               € 157,- 
    • Geluidsset van 100 tot 150 personen             € 250,- 
    • Geluidsset van 150 tot 250 personen             € 335,-      
    • Geluidsset tot 500 personen                             € 575,- 

    €105,00 p.s.

  • Parkeerkaart

    €5,00 p.s.

Extra's

  • Rondleiding bij PEC Zwolle

    Je wordt ontvangen in het spelershome, de kantine van de selectie. Daarna wordt je door een gids rondgeleid en krijg je alle ruimtes in het stadion te zien.

    De rondleiding duurt een uur tot anderhalf uur en wordt gegeven aan een roep van maximaal 20 personen.

    €7,65 p.p.

De Voordelen

  • Gratis Boekingsservice, geen reserveringskosten
  • Acties & Voordeel: locaties zijn regelmatig goedkoper als je via ons boekt!
  • 24/7 vrijblijvend reserveren en opties aanvragen
  • Locaties gemakkelijk met elkaar vergelijken
  • Direct inzicht in prijzen en mogelijkheden

Lees Meer

Ligging en kaart

Deze grote vergaderlocatie ligt in het centrum van Zwolle. De locatie is goed bereikbaar met de auto en er is voldoende parkeergelegenheid. Ook stoppen er verschillende bussen op loopafstand van de locatie.

Ook wat voor jou?

Gesloten

Nieuw? Meld je aan

Het duur slechts 1 minuutje en je kunt van alle gemakken van de site gebruik maken!

Login met je Inspiratie op Locatie account

Gesloten

Wachtwoord vergeten?

Annuleren